Subject: Tammekand Liis jagas teiega kausta „IP7157_TRAM“
From: "Tammekand Liis" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 16:19:38 +0200

Tammekand Liis on teile kausta ühiskasutusse andnud

Tere!

Saadan Elektrilevi investeeringu töö kooskõlastamiseks. Projekt on
saadetud otse ka Ruth Koppelile.

Lugupidamisega
Liis Tammekand

<https://eserv.sharepoint.com/:f:/s/KMVPOH/EuNoWcFh3fxGrqeJM78LcJ0BHK1gW3j
CLtMpe226mMAHKg?e=5%3aHpeGY3&at=9>

 	IP7157_TRAM

 	Seda linki saavad kasutada ainult selle sõnumi otsesed
adressaadid.
Ava
<https://eserv.sharepoint.com/:f:/s/KMVPOH/EuNoWcFh3fxGrqeJM78LcJ0BHK1gW3j
CLtMpe226mMAHKg?e=5%3aHpeGY3&at=9>

See meilisõnum genereeritakse Enersense poolt Microsoft 365 kasutamise
kaudu ja see võib sisaldada sisu, mida juhib Enersense.

<https://northeuroper-notifyp.svc.ms:443/api/v2/tracking/method/View?mi=cn
1y4_Ppokejjv3jv3Ke8w> This e-mail and any attachments hereto are
confidential and intended only for a specific individual and purpose. It
may contain information which is privileged or otherwise protected against
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended
recipient, please notify (telephone or e-mail) the sender immediately and
delete this message and any attachments from your system without
producing, distributing or retaining copies thereof or disclosing its
contents to any other person. Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.